Müügitöö puhul on kõige aluseks õige mõtteviis ja enesekindlus. Kui te usute, et suudate midagi teha, omandate ka oskuse, kuidas teha. Igal hommikul alustavad kogu riigis müügiinimesed tööd selle nimel, et täita neile ette antud eelarve ja saada tunnustust ning müügiboonuseid. Kurb tõde on see, et paljudel neist inimestest ei ole usku, et neil on olemas kõik vajalik, et soovitud tulemusi saavutada. Keskpärane suhtumine toob ka keskpäraseid tulemusi. Ja see on ka põhjus, miks ikka ja jälle eesmärkide täitmisest natuke puudu jääb…

Samal ajal on selle suure müügiinimeste hulga sees väike osa neid, kes usuvad tõeliselt, et nad suudavad oma eesmärgid saavutada. Võibolla on ka Sinu tiimis mõni selline kolleeg, kelle suunas nii Sina kui kõik teised kadestava pilguga vaatavad ja mõtlevad: „Ta ei ole kuidagi eriliselt parem või osavam või ilusam, kui kõik ülejäänud… kuidas ta seda teeb? Mis tema edu saladus on?“

See, kuidas midagi teha, saab alati selgeks inimesele, kes usub, et ta suudab midagi teha. Tugev usk paneb mõistuse otsima võimalusi, vahendeid ja seda, kuidas midagi ära teha. Usk edusse on eduka inimese peamisi, absoluutselt hädavajalikke koostisosi. Suhtumine „Olgu pealegi, ma proovin, kuid ma ei usu, et see toimib“ annab tulemuseks läbikukkumise.

Uskumatus on negatiivne jõud. Kui mõistus ei usu või kahtleb, meelitab see ligi „põhjusi“, mis seda uskmatust toetavad. „Konkurendi hind on parem, kui meil… Ma pole veel piisavalt kogenud, et julgeksin suuremate klientidega ühendust võtta… Ma olen liiga noor, et mind tõsiselt võetaks… Meie ettevõte on alles nii noor ja meil pole ette näidata väga suuri edulugusid…“ Kõik need on otsitud vabandused, miks potentsiaalne klient teilt ja teie ettevõttelt toodet või teenust ostma ei peaks. Mõelge kõhklevalt ja te kukute läbi. Mõelge võidukalt ja te saavutate edu. Mõtle hetkeks – kui Sina ise ei usu iseendasse või sellesse, mida klientidele pakud, miks siis nemad seda tegema peaksid?

Kui Sul on näiteks töö juures parasjagu käsil müügivõistlus, siis selleks, et see müügivõistlus võita, pead end õigesti häälestama. Pole ükski sportlane tulnud olümpiavõitjaks „ma proovin…“ suhtumisega ega võidetud ühtki sõda ebaleva enesekindlusega. Selle asemel sisenda endale, et oled parimatega võrdne. Edule mõeldes paned oma mõistuse olukorda, kus see leiab võimalused edu saavutamiseks.

Tuletage endale regulaarselt meelde, et olete parem, kui arvate end olevat. Edukad müügiinimesed ei ole üliinimesed. Need kolleegid, kes teevad Sinust paremaid tulemusi on välja arendanud usu iseendasse ja sellesse, mida nad teevad. Kui soovid saada suuri tehinguid, pead mõtlema suurelt. Sinu müügitoru ja -eelarve täitumine ning uute diilide saamine sõltub otseselt Sinu mõtlemise suurusest.

Inimesed, kes jõuavad parimate hulka ärijuhtimises, müügis, inseneriteaduses, religioonis, kirjanduses, näitlemises ja kõigis teistes valdkondades, jõuavad sinna, järgides hoolikalt ja järjekindlalt enesearenduse ja kasvamise programmi.

Seejuures on oluline, et treeningprogramm hõlmaks kolme aspekti:

  1. See peab andma sisu, ehk MIDA tuleb teha.
  2. See peab andma meetodi, KUIDAS teha.
  3. See peab läbima tuleproovi, ehk andma TULEMUSI.

25. mail toimuv müügiinimestele mõeldud FranklinCovey koolitus „Kliendi aitamine edule: kasvata oma müügitoru!“ katab ära kõik eeltoodud aspektid. Viimase 15 aasta jooksul on FranklinCovey töötanud tuhandete müügimeeskondadega üle kogu maailma ning neilt õppinud selle kohta, mida parimad müügimehed teisiti teevad. Selle tulemusena on meil loodud programm, mis aitab müügiinimestel teadlikult jäljendada parimaid praktikaid ja saavutada seeläbi suurepäraseid tulemusi.


KLIENDI AITAMINE EDULE: KASVATA OMA MÜÜGITORU!

25. mai 2017 Tallinnas

Varajase registreerija soodushind 299 eurot + km kehtib kuni 07.05.2017.

Koolitusel osaleja saab põhjalikud teadmised, praktilised kogemused ning vajalikud materjalid, et järgneva 12 nädala jooksul õpitud teadmised töövahendite abil ellu viia ning tagada püsiv muutus oma käitumises.

Koolitusele registreerimiseks saada kiri: cristina@franklincovey.ee.