Mis puutub edusse, siis inimesi ei hinnata sentimeetrite, kilode, ülikoolikraadide või perekondliku tausta järgi, neid hinnatakse mõtlemise suuruse järgi. See, kui suurelt me mõtleme, määrab selle, kui suured on meie saavutused.

Kas olete endalt kunagi küsinud: „Mis on minu suurim nõrkus?“ Ilmselt on inimese suurimaks nõrkuseks enda alahindamine, see tähendab enda odavalt müümine. Marek arvab, et tema klient hr Tamm oleks väga potentsiaalne klient, kuid ei helista talle. Ta arvab, et hr Tamm on tema ära kuulamiseks liiga „suur kala“. Tuhandeid aastaid on filosoofid jaganud nõuannet: tunne iseennast. Kuid näib, et enamik inimesi peab selle tõlgenduseks: tunne vaid enda negatiivseid külgi. Enamik enesehinnangust koosneb pikkadest peas koostatud nimekirjadest oma vigade, ebapädevuste ja küündimatuse kohta. Ja selle liigse enesekriitilisuse ja madala enesehinnangu tõttu ei haara Marek toru, et helistada. Me ise räägime end oma eduloost välja.

On hea teada oma nõrku külgi, kuna see näitab meile, millistes valdkondades tuleb end arendada. Kui me aga teame vaid enda negatiivseid omadusi, näitab see madalat enesehinnangut.

Et oma tõelist suurust mõõta, tehke läbi järgmine harjutus:

  1. Määrake kindlaks oma viis peamist head omadust. Paluge abi mõnelt objektiivselt sõbralt, võib-olla abikaasalt, ülemuselt või mõnelt intelligentselt inimeselt, kes ütleb teile ausa arvamuse. Head omadused, mida sageli nimetatakse: haridus, kogemus, tehnilised oskused, välimus, hästi korraldatud kodune elu, suhtumine, isiksus, algatusvõime.
  2. Pange iga hea omaduse juurde kirja kolme tuttava inimese nimed, kes on saavutanud suurt edu, kuid kelle puhul see omadus ei ole nii arenenud kui teil.

Kui olete harjutuse lõpetanud, leiate, et olete paljudest edukatest inimestest vähemalt ühe asja poolest kõrgemal tasemel. Sellisel juhul võite jõuda vaid ühe ausa tulemuseni: te olete enam, kui arvanud olete. Kohandage oma mõtlemine oma tegeliku suurusega!

See inimene, kes te olete täna – teie isiksus, ambitsioonid, positsioon elus – on suuresti teie enda psühholoogilise keskkonna tulemus. See inimene, kelleks te ühe, viie, kümne, kahekümne aasta pärast saate, sõltub peaaegu täielikult teie tulevasest keskkonnast. See, kuidas te muutute, oleneb teie tulevasest keskkonnast, teie endale pakutavast vaimutoidust.

Parimad müügimehed ja parimad juhid saavad neist, kelle sisekõne on positiivne ja mõtlemine suurem kui teistel. Need on optimistid, kes ootavat iga uut päeva ja väljakutseid, mida elul pakkuda on. Iga uus kohtumine uue kliendiga toob põnevust ja täiendavaid kogemusi, mis muudavad nad üha paremaks ja vilunumaks.

Kas teie ostaksite ebaleva müügimehe käest? Müügitöö on suhete loomine, inimesed ostavad inimesi. Kui soovid kasvatada oma tulemuslikkust, pead kasvatama enesekindlust.

MÕTLEMINE -> TEGUTSEMINE -> TULEMUSED

Kui vaevad pead, kuidas oma müügitoru ja -tulemusi kasvatada, pead mõistma, et tulemuste saavutamiseks on vaja muuta mõtlemist. Kui suudad õigesti mõelda, viib see õigete tegudeni, mis omakorda viivad õigete tulemusteni. See kõik on Sinu sees olemas, pead sellest lihtsalt ise aru saama.

Selleks, et edukalt müüa, ei ole vaja leiutada jalgratast. Viimase 15 aasta jooksul on FranklinCovey töötanud tuhandete müügimeeskondadega üle kogu maailma ning neilt õppinud selle kohta, mida parimad müügimehed teisiti teevad. Selle tulemusena on loodud programm “Kliendi aitamine edule”, mis aitab müügiinimestel teadlikult jäljendada parimaid praktikaid ja saavutada seeläbi suurepäraseid tulemusi.


KLIENDI AITAMINE EDULE: KASVATA OMA MÜÜGITORU!

25. mai 2017 Tallinnas

Varajase registreerija soodushind 299 eurot + km kehtib kuni 07.05.2017.

Koolitusel osaleja saab põhjalikud teadmised, praktilised kogemused ning vajalikud materjalid, et järgneva 12 nädala jooksul õpitud teadmised töövahendite abil ellu viia ning tagada püsiv muutus oma käitumises.

Koolitusele registreerimiseks saada kiri: cristina@franklincovey.ee.